Amikor belső építészeti felújítás után új patronbeszállító is kerül

Egy volt egyetemi csoporttársam, Andi úgy 6 évvel ezelőtt vállalkozást alapított, ami igen jól működött, így egy fél éve elhatározta, hogy megérdemli a cég és a dolgozók is, hogy megújuljon az iroda.

Andival amúgy rendszeresen találkozunk, s az utóbbi időben persze általában ez a felújítás volt a téma. Bár kezdetben akadtak gondjaik a tervezőkkel meg a kivitelezőkkel is, végül nagyon jó partnereket sikerült találniuk, és rendkívül hangulatos, funkcionálisan is kifogástalan átalakításokat tudtak megvalósítani.

Andi egyébként azon lepődött meg leginkább, hogy ez a felújítás mennyire megdobta a dolgozók munkamorálját, s az utóbbi hetekben sorra mesélte ezzel kapcsolatban a legkülönfélébb történeteket.

Az egyik ilyen történet például úgy szólt, hogy Vali, aki egyébként a cég HR osztályán dolgozott, egyik nap, amikor a kávéautomatánál belefutott Andiba, telefonján a https://nyomtatoalkatresz.hu/patron/epson-patron oldalt görgetve lazán megkérdezte, hogy ha lehet ingyenes szállítással is patront rendelni, akkor amúgy miért nem úgy rendeli a cég.

Andi erre írt a irodaszer-beszerzéssel is foglalkozó kollégának egy e-mailt, hogy ugyan nézzen már rá erre a szolgáltatóra, valóban jobban járnának-e vele. Az iroda egyébként főként Epson gépeket használ, ezért nézegette Vali is a https://nyomtatoalkatresz.hu/patron/epson-patron aloldalt, a beszerzési kolléga pedig hamarosan vissza is írt Andinak, hogy a szolgáltató választékában minden megtalálható, amire szükségük szokott lenni, ráadásul az ingyenes szállítással és a három termék együttes rendelése esetén járó jelentős kedvezménnyel valóban sokkal jobban jönnének ki, mint korábban.

Nos, a cég azóta kizárólag tőlük rendeli a szükséges patronokat és papírokat, de számos más területen is hasonló hasznos tippekkel álltak elő a kollégák, amelyeknek köszönhetően a cég egyre költséghatékonyabban működik, úgyhogy Andi most már az iroda profi zöldítését is fontolgatja.